Mijn reis naar mijn diploma - Reisverslagen van marie bwm - WaarBenJij.nu Mijn reis naar mijn diploma - Reisverslagen van marie bwm - WaarBenJij.nu
Mijn reis naar mijn diploma

De eerste week na de vakantie zit er alweer bijna op.
maandag had ik er moeite mee me bed uit te komen pff...
maar goed, na maandag is het alsof je geen vakantie gehad hebt.
en toch moet ik eerlijk bekennen dat ik het niet heel erg vond om weer te beginnen.
Het is altijd super gezellig op school en je hebt weer wat aan je dag inplaasts van dat ik tot 12 uur in bed ligt en me dag aan me voorbij laat gaan.
je bent weer sociaal, en we kunnen beginnen met de goede voornemens.

Recente Reisverslagen:

15 Januari 2015

Info avond op school.
marie

Actief sinds 09 Jan. 2015
Verslag gelezen:
Totaal aantal bezoekers 1253

Voorgaande reizen:

09 Januari 2015 - 31 December 2015

Mijn reis naar mijn diploma

Landen bezocht: